TURAN TUNA RÖPORTAJI: ASLINDA BAŞARILI DA OLSAM BUNU BAŞKALARININ BAŞARILARIYLA KIYASLAYIP KENDİMİ BAŞARISIZ HİSSETTİĞİM DAHA ÇOK OLUYOR.

Yeni bir röportaj ile geldim! 



Karşınızda Youtuber TURAN TUNA!




Merhaba öncelikle röportajımı kabul ettiğin çok teşekkür ederim seni biraz tanıyalım kimsin, Turan Tuna kimdir?

1989 İstanbul doğumluyum. Turizm üzerine bir lise, üniversitede ise Uluslarası ilişkiler okudum. Ailesinden ayrı yaşayan, uzun süredir de kendi ayakları üzerinde duran birisiyim. Bir kara kedim ve bir beyaz köpeğim var. Özel bir şirkette yönetici pozisyonunda çalışıyorum. Çok sevdiğim ev arkadaşımla 5 senedir aynı evde yaşıyorum ve sanırım onunla yaşlanacağım.

Şuan senin podcast 1.bölümü dinliyorum hayırlı olsun, nereden aklına geldi podcast yayını açmak

Başak Kablan var yakın arkadaşım. Onunla buluştuğumuzda eşi anlattı. Youtube videolarını Podcast olarak yüklediklerini ve nasıl yapacağımı öğretti. Geleceği olduğuna inandığım bir alan Podcast. Herkesin şahsi bandoyu haline gelecek ama 2-3 senesi daha var Türkiye için. Sonra canı sıkılan telefondan kaydedip yayın yapacak gibi duruyor. Başı çekenlerden olmak istedim.

Peki şu anda tam olarak ne yapıyorsun?

Her insan gibi işe gidip geliyorum aslında. Onun dışında da boş günlerimi bile dolu dolu geçirdiğim söylenebilir. 30 yaşıma az kalmışken tekrardan öğrenci olmaya karar verdim. Mesleğimle alakalı bir bölümü okuyorum ve ders çalışıyorum. Youtube'da ne çeksem karmaşalarıyla boğuşuyorum. Kitap yazıyorum fakat 2 senedir bitmedi bir 2 sene daha bitmez gibi gözüküyor, çok titizim. Bir de Youtube'dan bağımsız bir Podcast açacağım onun için konsept arayışındayım. 

Hiç başarısızlığın oldu mu?

Aslında başarılı da olsam bunu başkalarının başarılarıyla kıyaslayıp kendimi başarısız hissettiğim daha çok oluyor. Kurtulmam gereken bir lanetim gibi bu benim. Deneyip yapmak istediğim şeyler oluyor, başaramadığım çok şey var. Sınav vs. dışında ek iş benzeri durumlar yaratmayı çok denedim hepsi başarısızdı. Bir projem daha var ama bu sefer başaracağım bak gör :)

Hangi mevsim seni daha çok mutlu ediyor?

Ben bahar insanıyım. Ama ilk bahar. Böyle gündüz şort tişört gezilen havalara aşığım. Akşamda ince bir üst alıp aynı enerjiyle günün devamını sağlamak benim için paha biçilemez bir şey. Aşırı sıcak ve aşırı soğuk havalardan nefret ediyorum desem yeridir. Bana Mayıs verin bir de Ege sahili, daha başka bir şey istemem sanırım.

En son izlediğin yabancı dizi?

American Horror Story'nin son sezonunu bitirdim ama anlık olarak düzenli takip ettiğim diziler de var. Türk dizisi zaten Jet Sosyete dışında hiç izlemiyorum. Bir ara Ufak Tefek Cinayetleri denedim, olay mizah olmayınca 45. dakikada çığlık atasım geliyor, çok uzun. Bu aralar Glee ve Sense8 i tekrardan izliyorum. Bitirebilirsem bir de Fringe için çift dikiş hedefim var.

Herkesin küçükte olsa sırları vardır? Peki senin, senin de Küçükte olsa sırların var mıdır?

Yani sana söylesem küçük de olsa sır olarak kalmayacak bu :) Hep tuzak bunlar, böyle ufak ufak her şeyi öğrenmek istiyorsunuz. Sırlarım var ama tehlikeli değil, herkesinkiler kadar sıradan sırlar. Onun dışında şeffaf bir insanımdır, duygu durumumu etkileyecek kadar önemli olayları maalesef sır olarak tutamıyorum hemen anlaşılıyor. Seni de kırmak istemem bir sırrımı vereyim; bazen kendimden tahrik olabiliyorum :)

Çok samimisin ve cana yakınsın, sosyal medyanın sana karşı bir ilgisi var. Sevenlerinden memnun musun ?

Çok samimi ve cana yakın olmaya çalışıyorum. İnsanlarla iletişim kurmak isteniyorsa herkesi anlayacak ve karşılığını verecek bir seviyede durmak gerekiyor. Özellikle böyle bir çabam olmasa da kimseyi kırmak istemediğim için sevgiyle yaklaşıyorum herkese. Utanılacak şeylere sahip olmadığımı düşündüğümden de gayet açık konuşup, gösterebiliyorum her şeyi sanırım bu da beni samimi yapıyor. Kendi dünyamda biraz daha nemrut olabilirim... şşşt ;)

Öğrenci evinde kaldın mı?

Öğrenci evinde kalmadım, fakat lise dönemimde yurtta kalmıştım. Onun dışında hep bir ev arkadaşıyla ya da sevgiliyle yaşadım. O evlerde öğrenci evi statüsüne girecek şekilde değildi. Baya anne eli değmiş gibi oluyordu. Benim için bir şey muhakkak tam olmalı, eksiği olan yerde sahip olduklarım en iyisi dahi olsa mutlu olamıyorum. O yüzden öğrenci evlerinde ütü üstüne makarna yapmışlığım yok. Ama çok evsiz kaldım.

En son ------------- dinledim.

Sormam bile ayıp, tabi ki Cardi B


Kredi kartınla en son ne aldın?


Kredi kartı kullanmıyorum. Zamanında çok kötü batağına düştüm, yüksek limitli kartlarım vardı, yarın yokmuşçasına dolduruyordum kartları, baktım ödeyemiyorum, ıkına ıkına bir şekilde borçları bitirdim bir daha da kart almadım. 

Beni kırmayıp röportajı kabul ettiğin için teşekkür ederim :)

Turan Tuna'nın Youtube kanalı için tık tık tık!




Yorumlar

Popüler Yayınlar