80K Teşekkürü & İzlediklerim, Dinlediklerim🎬🎵

Öncelikle çok heyecanlı olduğumu söylemeden edemeyeceğim 2013'te başladığım bu serüvende beni yalnız bırakmadığınız için teşekkürü borç bilirim bugün itibariyle bloğum 88. 862 kere görüntülenmiş.

Bir süre yoktum nerelerdeydim? 13 ay askerlik macerasından sonra benim için maceraydı bu. Geldim ve laptopumun karşısındayım ^^

Sizi çok özlediğimi ve artık daha sıklıkla yazacağım.

Eski gönderilerimi okudum da çok duygulandığımı belirtmek isterim.

Biliyorsunuz 2017 Şubat ayından beri günlük+ajanda tutuyorum askerde de tuttum hep yazdım yazmak benim için nefes almak gibi bir şey.

Her anımı yazdım her şeyi ne yaptığımı ne izlediğimi ne dinlediğimi ne yediğimi unutmayı sevmiyorum bu arada acı çektiğim şeyleri kaybettiklerimi, mutluluklarımı yazdım yazdıklarımı kaleme dökmek tarifsiz bir mutluluktur benim için.

Askerde olduğum için sosyal medyadan epey uzak kaldım haberleri takip edemedim dizileri filmleri hep kaçırdım geldiğim gibi hemen yakaladım ve aklıma gelenleri izlemeye çalıştım şimdi sizlere izlediğim dizileri dinlediğim müzikleri paylaşacağım.

Dizilerden başlamak gerekirse ilk önce

Atiye:

İstanbullu bir ressam olan Atiye (Beren Saat) evrensel sırları ve aynı zamanda kendi geçmişiyle bağları olan bir arkeolojik sit alanını keşfetme macerasına atılıyor Türkiye'mizde ender senaryoya sahip olan bir yapım daha Atiye 1.sezonu o kadar güzeldi ki okuduğum bir kitaba andırıyordu kitabın ismini hepimiz biliyoruz yok Şengül Boybaş  - Dünyanın Uyanışı değil :)

2.sezonu beni hüsrana uğrattı anlamadım çözemedim spoiler vermek istemiyorum ama Ozan ne alaka yani? Neyse. Sakin kalıyoruz :)

Aşk 101:

Eveeet bir Türk yapımı Netflix dizisi daha o kadar güzeldi ki bitmesin istedim Allah'tan 2.sezon geliyor Aşk 102 adıyla. Senaristi çok sevgili Ufak Tefek Cinayetlerin senaristi Meriç Acemi aka Çocuklar Duymasın Yasemin.

Zaten diziyi izlediğinizde bir Ufak Tefek Cinayetler vibe'ı alıyorsunuz. Dizi 90'larda geçen bir liseli hikâyesi desem yanılmam. Işık, Sinan, Kerem, Osman, Seda bu saydığım 5 kişinin birbirlerine olan bağlantılarını izliyoruz. Yazının başında da dedim çok ama çok iyiydi şarkılar çok iyiydi be. Neyse sakinim Next!!

Baby:

Aşk 101'den sonra bir İtalyan yapımı Baby'i görüyorsunuz Baby dizisi Roma'daki elit bir lisedeki öğrencilerin hayatlarını anlatmaktadır kısacası tam bir gençlik dizisi. Dizi 2.sezondan oluşmakta sonlara doğru garip bir konu el almaya başladığı için tadım kaçtı bu kadar fazla yazamayacağım sorry not sorry :(

Marianne:

Gençlik dizisinden Korku dizisine geçiş epey garip oldu ama değdi. Biliyorsunuz ben korku filmlerine dizilerine aşığım Marianne bir Fransız 2019 yapım korku dizisidir. Emma adında korku yazarı gençliğinden kalma korku gerilim tipinde rüyalarını günümüzün yansıması izliyoruz. Çok iyiydi çok. Konusu o gerilimi bize veriş tarzı Elden Kasabasının güzelliği. 10 numara 5 yıldız.

El desorden que dejas

 Marianne'mizi bırakıp bir İspanyol dizisine geçelim. Elite dizisini izlediğim için İspanyol yapım dizilerine karşı pozitif yaklaşımım var çünkü gerçekten garip bir şekilde akıyor. Dizi bir kasabada geçmekte yeni tayin olmuş bir öğretmenimiz var amma velâkin göreve başlamadan yerine geçen öğretmenin intihar ettiğini öğreniyor ve sonunda bu olayı çözmeye kalkışıyor diyebilirim. Eğer sizde benim gibi polisiye gerilim katil kim ve katili bulma dizisi seviyorsanız tavsiye ederim.

Fırtına İçin Bir Kurban:

Akşam bir film izledik onuda araya sıkıştırmak istiyorum oda bir İspanyol filmi şaşırmadınız dimi film aslında Baztan serisi olarak geçiyor birinci film Gardiyan ikincisi Kemiklerin Mirası üçüncüsü ise Fırtına İçin Bir Kurban. Film mistisizmi ve cadılık hakkında diyebilirim aslında ilk iki filmi izlemediğim için tam olayı kavramadığım için ama ablam ve eniştem izlediği için bana anlatıp olayı kavramama yardımcı oldular. Filmimiz niye polise gizem gerilim güzel akıcı cidden o kadar çok sevdik ki İspanyol yapım İngilizce film izlemiyoruz artık.

Sanırım başka bir film ya da dizi izlemedim.

Şimdi geçelim müziklere Instagram'da highlightlara kayıt etmiştim size liste halinde yazacağım. 

Listeye 2019-2020 yılından başlayacağım

1: Ufuk Beydemir - Yüreğimdesin

2: Pinhani, Kalben - İyi Değilim Ben

3: Murda, Ezhel -Aya

4: Muse - Uprising

5: Ceza - Medcezir

6: Aga B & Kamufle - Sırıtcaklar, Sırıt -

7:Nalan - Acemi Balık

8:Sezen Aksu - Bile Bile

9: Yasemin Mori - Tuzlu Su

10: Kalben - Kapı

11: Cem Adrian - Geçecek

12: Sertab Erener - Every Way That I Can

13: Sena Şener - Affetmem

14: Sezen Aksu - Erkek Güzeli

15: Mabel Matiz - Barışırsa Ruhum

16: Ezhel - Allahından Bul

17: Ufo361 & Ezhel - Bir Daha

18:Albin Hasani - Her şeyden Sıkıldım

19:Manga - Bir Kadın Çizeceksin

20:  Cem Adrian - Sana Bunları Hiç Bilmediğin Bir Yerden Yazıyorum

21: Pınar Öner - Maşa

22: Kalben  - Kahveyi Kavururlar

23: Melike Şahin, Ah Kosmos -  Ukde

24: Aşarhan Büyükgenç - Milat

25: Kalben - Ateş Böcekleri

26: İzel - Amerika

27: Tarkan - Ay

28: Burakbey - sar beni

29: Cem Adrian - Ne Ağlarsın

30: Hande Yener - Kuş

Oh be bu kadar uzun olacağını düşünmemiştim.

Neyse arkadaşlar.

Tekrar.

Görüşmek üzere.

Hoş çakalın. 

 

 

 

 

Yorumlar

Popüler Yayınlar