ALBİN HASANİ RÖPORTAJI: HAYATIMA ÇOK KİŞİ ALMIYORUM O YÜZDEN DE AZ VE ÖZ DEĞERLİ İNSANLAR VAR.

Yaptığı her projede farklı tarzı ve yorumuyla dikkat çeken Albin Hasani yeni teklisi ’’Her Şeyden Sıkıldım’’ ile dinleyici karşınızda şimdi de röportajı karşınızda iyi okumalar :) 



Öncelikle röportaj teklifimi kabul ettiğin için teşekkür ederim. Önce seni biraz tanıyalım Albin Hasani kimdir?

Merhabalar. Ben teşekkür ederim. Ben Albin Hasani, 23 yaşındayım, Tiran Arnavutluk'ta doğdum ve 2009 yılından beri Türkiye'de yaşıyorum.2018 yılında ilk single olan “Melekler”i yayınladım ve o tarihten itibaren çok sayıda single ve EP’yi dınleyicim ile buluşturdum.

Bu soruları hazırlarken bir yandan ''herşeyden sıkıldım'' dinliyorum o kadar iyi ki hatta itiraf etmeliyim şarkının girişinde ki melodiye bayılıyorum dilime pelesenk oldu diyebilirim ve Spotify gibi büyük bir platformda trendlere girdin nasıl bir duygu bu? Başarı mı? Şans mı? ne söylemek istersin. 

Şarkıyı beğenmene sevindim gerçekten. Aslında yaptığım müzik tarzını insanlara kabul ettirmek biraz zaman aldı. Benim için ilk günden itibaren bu yolculuk heyecanlı ve çok tecrübe kazandığım bir süreç oldu. Doğal olarak bu tecrübelerim şarkılarıma da yansıdı. Her şeyden sıkıldım belki de sound açısından en içime bir şarkı oldu ve bu uzum uğraşların bir sonucu kesinlikle. Durum böyle olunca tam olarak kafamda tasarladığım şarkıları dinleyici ile buluşturmak daha hevesli bir hale geldi ama kesinlikle şans olarak görmüyorum.


Takip ettiğin 3 favori Instagram hesap nelerdir?


Aslında Instagramı bir eğlence platformundan ziyade business hesap olarak kullanıyorum o yüzden maalesef bu soruya cevap veremem.

Son zamanlarda seni en çok heyecanlandıran şey neydi?


Synthwave müzik tarzının bu kadar ilgi görmeye başlaması beni çok heyecanlandırdı açıkçası. Yakın bir zamanda bu tarzda şarkılarımı dinleyebileceksiniz.


Yarısında çıktığın ya da bu pandemi sürecinde maalesef ki yarısında kapattığın film var mı?


Hmm güzel soru. Valla o kadar sıkılıyorum ki ister istemez vakit geçsin diye her şeyi izler hale geldim.

Sonsuz bir karantina 'da olduğunu düşün yanına alacağın bu 3 kişi kim olurdu?


Quincy Jones, Elton John ve SZA olurdu.

Hayatımın sonuna kadar.............. olacağım.


Kendim ile dürüst.


Özel hayatında biri var mı peki?


Hayatıma çok kişi almıyorum o yüzden de az ve öz değerli insanlar var.


Sorularım bu kadardı tekrar röportaj isteğimi kabul ettiğin için teşekkür ederim. :) 


Ben teşekkür ederim 


Beni Instagram'dan takip edebilirsiniz.  :) 







Yorumlar

Popüler Yayınlar